Skarakas Ben doktoruma sormuştum bana demişti ki dışarıda yedigin paketli gıdalar yaptırdığın boyadan sana daha çok zarar veriyor çünkü boyanın kana karıştığına dair hiçbir bilimsel kanıt yok şu anda ama yedigimiz paketli yiyeceklerin direk vücudumuzun içine girdiği için bebeğe daha çok etkisi varmış o yüzden gönül rahatlığı ile boya atabilirsin demişti tabi her doktor farklı düşünüyor ben yanlış yönlendirmeyim ama benim doktorum izin vermişti hiçbir problem görmemişti sadece yapılan yerin çok iyi hava almasını boyanın kokusunu hissetmememi istemişti