Ebrueren Kızlar bebeğim kusuyor midesi ağzına geliyor yatmak istemiyor yatınca ağlıyor arada yutkunma sesi geliyor rahatsız oluyor yaşayan varmı çözümü nedir
Minikfasulyem_26 Ebrueren reflu yataginda yan yatirin daha rahat eder. Beslerken egimli besleyn eger mama iciyorsa anti reflu mamalari var ondan kullanin. Bir doktora danisin bu durum icn eger kilo kaybi vs oluyorsa ilac verylar
Ebrueren Minikfasulyem_26 ayda 1 kilo alıyor reflü yatağı var ama kendini kaldırıyor çok aktif bir bebek reflü yatağı hiç bize göre değil ilk 2 ay belki ama yok yani şuan olmuyor bide kayıyor kaymasa bile kendini kaldırıyor uyuttuğumdada hep başı yüksekte oluyor zaten
Ebrueren Yigithacer yatmıyor kendini kaldırıyor uyuduğunda da da başı yüksekte yatırıyorum ama reflü yatağını kullanamıyorum çok hareketli benim bebeğim kalmaya çalışıyor durmuyor düşmesi an meselesi yani
Ebrueren Minikfasulyem_26 bebelac da ne bilim pek iyi bir marka gibi gelmiyor aptamilde sevmiyorum ben ama onun bile reflü için ar olanı pahalı
Ebrueren Minikfasulyem_26 ben normal golden goat kullanıyorum keçi sütlü ama reflü maması fazla seçenek yok ve nedense pahalı normal mama 330 sa reflü mamaları 450 500 600