12 haftalık hamile görümcem hersey yilundaydi gecen hafta skar gebelik bu hayati tehliken olabilir sezerya dikisin patlayabilir ilerleyen aylarda denildi doger doğum arasinda 5 yil gecmis birde bebegi aldirman daha dogru birde universiteye gidin prof baksin dediler gorumcen gitti bebek büyük oldugu icin heyet karar vermis ve kurtaj demisler dün yatış yapıldı kendiliğinden düşük olsun diye ilaclar verikiyir ve bugun kurtaj yapacak olan dr gelmis bakmis bebek büyük neden aldiriyorsun demis gorumcemde bana drlar dedi aldirmalisin diye neyse ultrasondan birdaha bakmis bu dr cocuk gayet saglikli berseyi tam demis görümcem tabi cok üzülüyor sağlıkli bebegimi oldurduler diye dr ordaki hemsirelere ve drlara sinirlenmiss sağlıklı bir gebekik nasil.olur alttan ilac verirsin diye ama is işten gecti arttık Allah kimseye yasatmasin herkeside isini iyi yapan doktorlarla karsilastirsin.