Aksyesra evet 3 kere falan yarın yine alıp yemeği düşünüyorum ben karabüklüyüm bizim oralarda çok olur ve yenir bu mantar doktorum bana yiyebilirsin çok iyi yıkayıp temizlemen lazım bide anlarsan mantardan kendin seçip almanı tavsiye ederim dedi az çok mantarı görüntüsünden bilirsiniz sizde