Emse kalınlığı 1.45 mm çıktı doktor iyi dedi normal değil mi acaba
Sevil1996 e doktor iyi dediyse başka ne arıyorsunuz?
Sevil1996 Canım doktor iyi demiş Biz doktordan daha iyi bilemeyiz
Doktor iyi demiş zaten