yeschef-13 sehrengiz_8 Çok teşekkürler sade şeylerden hoşlanıyorum ❤️🤷🏻♀️ ınstagramda bir sayfaya yaptırdım
Kelebek1_ sehrengiz_8 rica ederim bende ilk kendim yapayım dedim bu tarz bir şey görünce hoşuma gitti nevresim takımını da bu tarz yaptırdım çok uğraşmaya değmez dedim fiyatı 350 mi neydi sonra sipariş verdim direk
Fundabshnn sehrengiz_8 Kapı süsü yastık ve 30 adet magnet fiyatı 1050 tl çikolatayı farklı yerden yaptırdık 100 adet 450 tl 🌸
keremalya1724 Bende bunu yaptım kızıma 🩷 eminonunden ayıcık, kasnak, harfleri aldım kullanmadığım beyaz bir şal gibi bişey vardı onu japonla yapistirdim kasnaga sonra kalan süsleri yapıştırdım ponponlari evde olan yumaklardan yaptım ☺️ 100 TL’ye geldi ☺️
Buzprensesi keremalya1724 merhaba çok güzel olmuş. 🙏 malzemeleri Eminönünde nerden aldınız acaba ben de almayı düşünüyorum da
nunusmom sehrengiz_8 aslında bn makrome yapıyorum bun da yaparım yapmasına ama kim uğraşacak üşeniyorum valla 😂😂😂
sehrengiz_8 nunusmom ya işte çok güzel bir beceri hiç bu tür şeyleri yapamıyorum zaten teknoloji tasarım derslerimi hep başkası yapardı 😁😁
Feyzsali Bende bunu yaptım kızıma 🥰🤎 Evde ayıcık yapay çiçekler ve pampas vardı sadece 89 tl ye isimli kapı süsünü yaptırdım trendyoldan kargoyla 120 tl ye geldi 🌸
keremalya1724 Buzprensesi merhaba cok teşekkür ederim ❤️ eminonunde Kahveci Mehmet usta varya onun sokağından aldım sağdaki ikinci doğum günü malzemeleri satan dükkan aklinizda olsun balon standtlari da çok ucuzdu orda en büyüğünü 25 TL’den aldım hastanede kapının önüne koyarsınız ☺️