sehrengiz_8 Merhaba kızlar kapı süslerinizi paylaşır mısınız bize de bir fikir olsun oğlumunkini biz kendimiz yapmıştık şimdi de öyle beğenip yapabileceğim bir şey varsa yapmak isterim
BUSRA-2121 sehrengiz_8 Kapı süsüm instagram sm tasarım evi ahşap ilerde odasına gece lambası olarak kullanmak istedim. ☺️ flamaları ben yaptım keçe üstüne beyaz boya ile harfleri yazdım evde de öyle bi deneme yapmak istedik tabi hastane odasının kapısında daha iyi durur diye düşünüyorum ☺️
Zynp12 Yesilhome a çok güzelmiş yan taraftaki sueri falan aldığınız bı sayfa varmı paylaşır mısınız bizlede 🥰
sehrengiz_8 Yesilhome a a a çok güzelmiş peki aksesuarları nereden aldınız isim vesaire nereden yaptıracaksınız
Yesilhome İsim yazılı olan panoyu trendyoldan aldım beyaz üstüne siyah yazılı tek orası farklı geri kalan kısmı aynı olacak ismi de umut 🩵
Yesilhome sehrengiz_8 İnstagramdan sordum bunun aynısı 725 tl dediler kendim yapmaya karar verdim 89 tl ye trendyoldan isim yazdırdım semtimdeki tuhafiyeciden de malzemeleri aldım ayıcık 40 tl di çiçekler vs 200 yakın tuttu toplam maliyet 290 filan oldu
sehrengiz_8  biz oğlumda bunun birebir aynısını yapmıştık baya uzun sürdü ve fazla çaba harcadık ama bize güzel bir anı oldu aynı şekilde takı yastığı da yapmıştık
Ozgem92 Instagram’dan yaptırdım soner_sus_bebek busayfaya bakabilirsiniz. Görsel aticakdm olmadı burdan oyuzdn direk adresi paylaştım size
sehrengiz_8 Buby ya bunları çok beğeniyorum ben birazda hem vakit kazanayım hem de kendi emeğimle olsun istiyorum ama bu makrome ipler konusunda aşırı yeteneksizim
Baharr_zn sehrengiz_8  Kendim yaptım 🥰😘