Kızlar biz 20 haftalık olduk ve benim aşırı iştahım açıldı bebişin ultrasonda karnı 21 haftalık görünüyor biraz ilerden gidiyor bu çok yediğimden mi oluyor acaba anlamadım doktor çikolatayı makarnayı ekmeği filan azaltmamı söyledi ve 24.hafta da gebelik şekerine ondan bakılıyor dikkat et az ye dedi ama dayanamıyorum çoğu zaman siz ne durumdasınız 🥹💚