Aysunays tunahansmom oğlum olursa hep Tuna olacak derdim ama İngilizcede ton baligi demekmis. Ben Teoman diyorum çok karizmatik bir isim
tunahansmom ZehrAren ben Yavuz Han çok istemiştim ama eşim bir türlü istemedi içine sindiremedi bende google da Yavuz anlamı yazınca Tdk da ilk sırada “kötü” yü görünce biraz ürktüm hani ne de olsa isim özelliği de geçiyor insana 🥹