askimm54 kızlar sizce yerleşme kanamasımı yaşıyorum cok az kirmizi kan geldi 4+4 de benim gibi yaşyan varmı?
Yassey askimm54 olabilir canım yerleşme kanamasıdır büyük ihtimal yinede doktora gitmeni tavsiye ederim
sacmalamakizim askimm54 Ya bir şey sorucam, kan verdiniz mi ya da test mi yaptınız, ne zaman öğrendiniz, son regl 17 kasım benimde, ama test yapmadım daha.
Halidee askimm54 benimde olmuştu canım o haftada ilk pembe kanama geldi hatta 2-3 gün ara ara kan geldi. Beta için kan vs vermemiştim heralde kimyasal geçiriyorum dedim ama sonra rengi kahverengiye döndü 2 hafta o şekilde sürdü. progeston kullanarak daha anca kahverengi akıntıda biteli 3-4 gün oluyo :) doktorum yerleşme kanaması olabilir dedi ya da kalbi oluşmaya başladığı zaman hormonlardan kaynaklı bir kanama olabilir dedi. Şu an 7+4 haftalığız çok şükür 🙏 korkma sende ama doktora git sana düşük önleyici ilaç yazar
Kubuss51 Yerleşme kanaması olabilir canım bu haftalarda hiç doktor kontrolüne gitmediysen yinede bi git görün derim
askimm54 Kubuss51 doktora gittim ilaç yazdı kolumdan kan aldı bişey göremedi persembe tekrar gidicem bakalm ilk kızımda da kan gelmişdi ama buseferki çok kırmızı 🫤
turkan403 Doktoruna görün derim canım düşük önleyici ilaç filan versin iki gebelimde başıma gelmedi ama şuan bu leknme olayı bana da oldu ayn2snde çok az 3gn kahvrengi lekenmem oldu evde test yaptım negatif 15gn oluyo bugün sizin ne zaman pozitif çıktı testnz
askimm54 sacmalamakizim testi 6 gün önce yaptım pozitif çikdi 2 gün arayla yine yaptım pozitif bugünde doktora gittm işde kan verdim
YesimAykut askimm54 canım üzülme benim de parçalı geldi 6 haftalıkken ilk gebeliğimde istesen atayım fotoyu bayağı kırmızıydı, 21 haftaya kadar geldi sonra başka sebeplerden kaybetmiştim ama çok kanama olabilir kese duruyorsa sıkıntı olmuyor 😌