Merhaba. Tüp bebek tedavisi gördüm ve gebeliğim çok yeni 5 hafta 6 günlük şuanda. Bugün kan uyuşmazlığı iğnesi vurdurmamı istedi doktorum bende şaşırdım erken buldum ama açıklamaları mantıklı geldi tabi tüp bebek doktorlarıma da danışarak iğneyi vurdurdum. Aç karnına değildim sormadılar yani demek ki önemi yok bu iğne için. Sizde doktorlarınıza danışın önemli bitir konuymuş bu