Bende 38 e giricem yarın ama hiç hareket edemiyorum belimin ağrısına öyle çok ağrıyor ki anlatamam çok sıkıldım evde yemek yaparken bile sürekli otur kalk dinlenerek zor yapıyorum ve normal doğum istiyorum inşAllah bende normal doğurabilirim cuma çatı muayenem var bakalım ne dicek doktor🫠