Elsa57- Kızlar wc sonrasi sadece peçeteye silerken leke geldi tam kirmizi da değil pembede değil adetime 5 gün kaldi olabilir mi acaba sert mi sildim diyorum ama yok yani yaşayan var mı belimde ağrıyor zaten
Seymaduman Elsa57- Bende yeni ogrendim hamile oldugumu 2 gundur yerlesme kanamasi oluyor bende Ama kahverengi ve pet takma geregi fln duymuyorum sadece silince az geliyor
turkan403 Elsa57- iki kızımi da bel ağrısı ile öğrendim yerleşme kanaması gecrmdm ama blmyom test yapın bence erken gebelik testi alın doğru sonuç veriyo o testler bende kahvrengi lekenmem oldu sildikce test yaptm çıkmadı anlmdm🤷
Dilekylmaz Elsa57- olabilir canım bende adetten iki gün önce lekelenme yaşadım adet günü pozitif çıktı birkaç gün bekle test yap
turkan403 Seymaduman ya siz ne zaman pozitif çıktı testnz ben 5aydr regl gormdm ayn2snde leknmem oldu kahvrengi böyle çok az sildikce geldi ama evde test yaptm negatif çıktı erken mi yaptm anlmdm böyle bişi başıma hc gelmedi
Seymaduman turkan403 Ben regle 3 gun kala yaptim direk koyu cizgi cikti Suan 2 gun gecikme var adetimde.
turkan403 Seymaduman ben regl gecikme v.s yok bugn 15gun olucak hale regl olmdm leknme üzerinden baya geçti ama anlmdm yapsam mı ki test
Seymaduman turkan403 Bazilarin testte cikmiyor kan verince cikiyor istersen bi doktora danis En son testi nezmn yaptiniz