Crocuss yiyorum hiç bi sorun yok bende zaten bulanti kusma falan da hiç olmamıştı çok şükür. Ama ilaç içmekte çok sıkıntı yaşadım. Sadece topic asit kullandım. Onun dışında hiç bi ilaç içemedim. Doktorum da içme demişti.. meyve ağırlıklı yiyorum. Dut pekmezi ceviz çiğ badem siyah kuru üzüm çok yiyorum. Süt de içmekte bazen zorlaniyorum. Onda da beyaz peynir çok yiyorum kahvaltıda. Yoğurdun üzerine bal döküp bi kase yiyorum.. bu aralarda salep içiyorum akşamları.