Herkese selam anneler sizlere bir şey sormak istiyorum. Doğumum nasip olursa nisan sonu mayıs başına denk geliyor. Yavaş yavaş alışverişe başlamak istiyorum. Kaç tane yenidoğan kaç tane 0-3 ay 3-6 ay kıyafet almalıyım özellikle zıbınları kaçar tane almalıyım. Kimisi gün içerisinde çok değiştireceksin bol al diyor kafam çok karıştı yardımcı olursanız çok sevinirim 🩷🌸