Merve1234Merve Merhaba hanımlar, 8 haftalık hamileyim. Bebeğimin varlığını hissediyordum ancak 2 gündür bebeğimin içimdeki varlığını hissedemiyorum buna ilişkin bir başlık görmüştüm ama bulamıyorum şu anda hiç böyle bi şey yaşadığınız oldu mu
iremsz Merve1234Merve normal merak etme zaten hissetmek için çok erken herkes bu haftalarda bu duyguları yaşıyor
Lalemmm12 Merve1234Merve bazen bendede oluyor sanki içim boşmuş gibi ama aslında çok erken hissetmen için nohut kadar Bişi seninki suan 😊
Melson20 Merve1234Merve 14 haftalik hamileyim 3cu gebeligim ben bile hissetmiyorum tatlim, cok erken henuz 🥰
tugcesakzci Merve1234Merve bebeği hissetmekten bahsediyorsanız tıbben hissedemezsiniz zaten. 16 haftadan önce hareket hissetmeniz imkansız. Üstelik bebeğiniz henüz eli ayağı bile tamamen oluşmamış bir hücre. Eğer kalp atını gibi pıt pıt bişey hissediyorsanız o pıt pıt kalbinizden karnınıza kadar uzanan aort damarınızın kan pompalama atışı. Bu pıt pıt dışında hissettiğiniz geri kalan durumlar da bağırsak hareketi oluyor. Bunun için doktora gitmenizi tavsiye etmem bunu söylediğinizde doktor canınızı sıkıp biraz üzebilir sizi, kızar yani böyle bir şey mümkün değil diye
crnkrts Merve1234Merve bu haftada hissetmeniz imkansız 24. Haftada hissetmeye başladım o da 2 3 günde birdi. Şu an 27 oldum düzene girdi. 8 haftalık bebişiniz sağlıkla büyüyor merak etmeyin 🥰
Esraalic Merve1234Merve 13+2 yiz su an o haftalarda kendimi hiç hamile gibi hissetmiyordum normal bence
Egyildizz Haftada tekme falan mı atiyordu ne.hissi bu anlayamadım zaten sadece bulantı ağrı vs hafif normal şeyler oluyor
Bebisbg34 Egyildizz sanırım hıssetmiyorum derken tekmeden falan bahsetmemiş arkadaş duygu durum olarak dyor galiba canım :)