Efu nuhunannesi42 Evetttt hamilesiniz 👏🏻👏🏻👏🏻 Benimde ayni sekilde cikmisti test sonucum ☺️ Hayirli olsun saglikla kucaginiza alin insallah
sacmalamakizim nuhunannesi42 Buna kesinlikle inanma canım, bende de aynı şekilde sonradan çıktı, kanda negatifti bu yalancı pozitif çıkarıyor.
sacmalamakizim Deletedmom_116 Kız sen daha test yapmadın mı 😄 ya da kan ver bir daha 20 gün olmuş belli olur artık.
Nurcann0404 nuhunannesi42 canım kuruma çizgisi gölge gibi olur bu pembe bence hamile sin hayırlı olsun 🌹
nuhunannesi42 Lamia65 bilmiyorum ki sağlık ocağınıda aradım yarım çizgi çıktıysa vardır gebelik dedi bakalım yarın bi kan vermeyi düşünüyorum
eseaydin1 nuhunannesi42 aynı şeyleri yaşamışız resmen benim testimde böyle oldu saatler sonra erken gebelik yaptım ama hiç birşey çıkmadı onda sonra kuruma çizgisi galiba olsa erken gebelikte de çıkardı dedim :)
nuhunannesi42 eseaydin1 Bencede yani olsa erken gebelik te de çıkardı Sizin varmi peki şimdi hamilelik