Ilaydagktp ohh iyi bare Allah korusun kötü bişey olmasın inşallh ilk yada ikinci inan bişey olunca korkuyo insan ben ilk gebeliğimde bişey yaşamadım son zamanlarda sadece ama bunda ağrım oluyo 12. haftada kanama falan yaşamıştım inan o kdr pimpirikliyim ki😄 Allah’ım korusun hayırlısıyla kucağımıza alalm💕