0 😁 40 hafta doldu bugün muayeneye gittim sancı yok. Açılma geçen haftadan beri 1 cm ilerleme olmamış. Bebek kanala da inmemiş
Beklesem beklerim ama bebeğin genel yapısı iri. Kafa çapı, kemik yapısı ölçüleri hep sınırı geçmiş. Hep normal doğum istedim ama sezeryana dönücem galiba doktor bu şekilde seni parçalar da çıkar dedi bekledikçe büyüyor kuzum😅 bugün karar verip doktoruma bildiricem 2 gün sonraya randevu versin. 2 gün içinde de sancım olmazsa gönül rahatlığıyla sezeryana gidebilirim diye düşünüyorum