Seyma10 Famera kullandım ve çatlatma iğnesi oldum 2 yumurtam gelişmişti en son kontrole gittiğimde doktor sadece 1 tanesinim geliştiğini
Seyma10 Gkce27 evet t çizgisi hala koyu 18 inde bir tık silik çıkmıştı acaba tekrar çatlama olmuş olabilir mi
Rockyy İğneyi yaptıktan 36saat içinde çatlama gerçekleşir iki yumurta varsa diğeri çatlıyor olabilir mi bende 17 ve 19u için bi çatlama gördüm sanki bilirkişiler yazsın