[silindi] Aslicetin evet normal bir durum.birden giriyor kramp gibi sonra geçiyor.olabilecek şeyler bunlar.benim de öyleydi şimdi olmuyor gerçi.15 hafta oldum ben de
[silindi] Aslicetin acaba bebeğin genelde orda mu duruyor😂 benim de hep sağ tarafında ağrı olurdu.doktora gittim bebek oralarda geziniyordur dedi bişey çıkmadı