7+3 de istanbul kartal egitim ve arastirma hastanesine gittigimde 10 saniyelik bor ultrason sonucu bana kesen bos kürtaj deyip daha snrasinda neyse 1 hafta bekleyelim ama hazirlikli gel buyuk ihtimal kurtaj olucaksin dedi. Bunun uzerine 8+4 de yani bugun farkli bir hastane farkli bir doktora gittigimde gebeligimin gayet saglikli oldugunu gec döllenme oldugunu soledi bebegimi gordum tahlillerimi verdim ve evime geldim. Sizlere tavsiyem kızçelerim 1 doktorun lafiyla telaşa kapilip bicak altina yatmayin koskoca sehir hastanesi arastirma hastanesine inanip.guvenseydim suan bebegim olmicakti.