Rsahbaz Sevgili anneler nasılsınız? Benimle aynı gebelik haftası olan var mı? Doğum Nisan başı görünüyor. Birde vajinal ağrı çok fazla ve halsizlik sizde neler var. Bebişimi dün gördüm oturur pozisyondaymış