Pink_momm 5 yaş oğluş ve 35 haftalık olan ben zorlu ama çok güzel duygular rabbim eksikliğini göstermsn 🙏🏼🙂 herşeyde olduğu gibi bir süreç bence evin neşesi oluyor çocuklar yani dağınıklık vs oluyor ama bazen oğlum anneme gidiyor kalıyor . Evimi düzenleyip tertemiz olduğunda oturup diyorum ki ev ne kdr sessiz, çocuk sesi eşimle çay sohbet bu daha mutluluk veriyormuş bana düzenli olmak özgür olmak bunlar belirli yaşlarda çok güzel ama anne olduktan sonra ki hayat zorlu olsa da her yanıyla daha huzur veriyor bana 🙂