Coffeee3 benim geçen ay yükseldiğini öğrendim prolaktinin oda adet gecikmesiyle öğrendim adet oldum gittim kontrole prolaktin 40,77 çıktı dr ilaç verdi kullandım bitti bakalım ne olacak ne zaman gebe kalabilirim bilmiyorum ama benim diğer hormonlarımda da tembellik başlamış değerler çok kötü durumda gebelik istediğim için normal ilaç verdi ekstra hormonları düzeltmek için ama bu sürede gebe kalabilirsin de dedi hayırlısı inşallah rabbim aratmadan evlat isteyen herkese versin inşallah 🙏🏻