Bugün randevum vardı.20 gün öncesine aldım.arastrdim doktoru iyi dediler bende randevu aldım.Ama gittiğimde doktor yokmus.Neyse başka doktora aldım sırayı Büşraydi ismi.Gercekten nasıl doktor anlamadım.Benle iletişim halinde olması lazım sürekli asistanına bişey söylüyor.kalp atışı duymadım dinletmedi, ultrason fotoğrafi vermedi.Hepsini geçti cihazda bende görmedim.Cinsiyet ne diyorum bacağı kapalı diyor.cihazi hareket bile ettirmedi belki 1 dakika felan baksa görecek.Ben hiç memnun kalmadım.Geri kendi doktoruma ve hastaneme gidecem.Gidecek olanlar belki bilgi sahibi olur diye yazdım bunları.