Merhabalar öncelikle 10 haftalık hamileyim bazen kız mı erkek mi olacak diye düşünüyorum ama erkek olursa ne yaparım diyorum istemsizce takılmış kalmışım Allah affetsin aslında önemi yok evlat evlattır ama istemsizce oluyor . Ya bir sorun çıkarsa diyorum içimden anormali varsa diye sizde de oldu mu böyle vesveseler ? Aşırı duygusalım aşırı sinirliyim öğretmenim çocuklara bazen sabır gösteremiyorum pişman oluyorum