Mira1604 Dr bugün izinliymiş Dr yazdım sıkıntı var mı sonuçlar diye yarın bilgi vericem dedi bende tedirgin oldum e nabız da ve hastane sonucu bu şekilde gösteriyor sonuçları iyi çıkıp e nabızda d a normal yazan var mı aranızda
Kocc10 Ben hiç anlamıyorum ama genelde değer yüksek herhangi birşeyde yeşil tik olan yer kırmızı oluyor tabi bilen biri cevaplarsa daha iyi :)
assliaslan Sıkıntı yok gibi duruyor değer aralığı 0-0 benimde öyle çıkmıştı, izinli olduğu için yarın demiştir panik yapma