Ben humana still tee kullandım ama pişman oldum süt arttırmada çok etkili bu yüzden mastit oldum bebeğim doyuyordu göğüsümden kalan sütü sagmama rağmen hala akıyordu yerlere yenidoğansa kullanmayın bence zaten doyuyorlar bol su için yeter bebek büyükse 5 aylıktan sonra kullanın isterseniz