Aliye35 Merhaba hanımlar.. Ben 16+4 teyim. Hâlâ cinsiyet öğrenemedim. Siz ne zaman öğrendiniz? 😁🙃 Sabırsız anneleri ve inatçı bebisleri görelim
edasontr 16haftada 2 side erkek dedi ama baska doktor birine kız dedi bende detaylıyı beklıyorum bakalım suan 20 haftamdayım