Ebruebos aksine yürüyüş çok iyi diye biliyorum. Rahme kan pompalıyor , bu sayede tutunma daha çabuk oluyor diye okumuştum ama ne kadar doğru bilemiyorum. Bu arada arkadaşım uzun süre gebe kalamıyordu sürekli evdeydi , daha sonra akşamları tempolu yürüyüşe başladı 2 ay boyunca gebe kaldı sonraki ay. İlgisi var mı bilemiyorum ama ben buna bağlamıştım 🙈😀