burcum_17 benim 24 haftalık ölü doğumdan sonra yapmışlardı normalde anesteziyle yapılması gerekiyordu ama keyfi 15 ,20 tane intörnü alıp dalga geçer gibi canlı canlı kürtaj yapıcaz dedi çektiğim sancıdan bin kat beterdi ağrısı ama seninki çok küçük umarım ağrısız bir şekilde atlatırsın haftası küçük diye muhtemelen ama durumun varsa başka yerde yada başka hastanede yaptır