gokyuzununogrencisii Brokoli olmuşuz:) şükür 30.cu haftaya geldim bunun sonrasında da Rabb’im hayırla kolaylıkla sağlıkla kavuşmamı- kavuşmamizi nasip etsin inşallah ❤️ benim gibi olan var miiiiiiiiiii ? İkinci doğum korkusu basliyo bu arada 😂😂
gokyuzununogrencisii B_eyaz yaa ne güzel hiç bir şey bilmiyorsun 😂🙈 sağlıkla kucağına al inşallah canım benim ❤️
gokyuzununogrencisii dmla-01 yaa Rabb’im kolaylık versin inşallah canım benim sağlıkla kucağımıza alalim 💝
gokyuzununogrencisii Busra61CN yaa sezeryan bilmiyorum nasıl olur Rabb’im kolaylık versin inşallah hepimize kuzum🥺 normal doğum korkusu başladı bende de herşeyi biliyorum çünkü
Mnktrtamnk gokyuzununogrencisii yarın 30 oluyorum ilk hamileliğim heyecanlıyım çok. zor geçiyor biraz gerçi erken gelmeye hevesli bir kız🌸🎈
Cerenbelis1 gokyuzununogrencisii ilk hamileliğim başıma geleceklerden habersiz 33 haftalık olduk 😂🥰 artık zaman geçmiyo sanki
Nur5516 gokyuzununogrencisii bizde 29+3 gğnler yaklaştıkça heyecan artıyo benim de ikinci gebelik sağlıkla gelsinler inşallah 🧸
gokyuzununogrencisii Nur5516 normal doğum mu senin ilki kuzum 🙈🫠 valla Rabb’im kolaylık versin inşallah hepimizeee❤️
esraaygun gokyuzununogrencisii benimde ikinci doğumum ve ikinci sezeryanım daha sancılı olur diyolar korkmuyor değilim yoksa bebek bakımına alışığım ikinci olduğu için tek korku doğum🤦🏻♀️
gokyuzununogrencisii esraaygun seni anlıyorum kuzum benimde aynı şey korkum doğum evet ayni gün olup bitiyor ama süreci bildiğim için çok zor Normal doğum benim de 🥺 Rabb’im yardımcımız olsun inşallah dua bilinçli olmak tek çare ❤️❤️
Ay3 30+1 im bende, serklajliyim erken dogum riskim var. Hastane cantasi felan ne zaman hazırlanmalı. Birde kgsu 1800 gr fazla mi diye endiselendim. Akşamlari asiri sisiyor karnım.