Selam kızlar günde kaç saat uyuyorsunuz. İnternette biraz araştırdım hamile bir kadının 8-9 saat uyuması lazım yazıyor ancak ben asla uyuyamıyorum. Riskli bir gebeliğim olduğu için genellikle yataktayım zaten e gün içinde beden fazla yorulmayınca çokta uykum olmuyor galiba. Erken yatsamda gece sürekli uyanıp saat kaç olmuş sabah oldu mu diye bakıyorum 😅 bugün mesela 6 saat ancak uyudum. Böyle olunca bebeğe zararı var mı acaba. Sizde durumlar nasıl?