Kızlar merhaba,
25+3 olduk bugün aklıma bir şey takıldı. Çalışan anneyim ve ilk gebeliğim. Bir kaç kişiden Doğum parasını 16 haftalık rapor bittikten 1 ay sonra alabildiği söylenildi. Gerçekten yaklaşık 4 ay sonra mı raporun parasını alabileceğim yoksa ay ay düzenli olarak rapor param yatacak mi ?