Ilaydakurt03 İyi akşamlar kızlar 💕 13+2 günlük hamileyim bi kaç gündür aşırı Miğde ağrım var Şuan bile dayanamıyorum ağrısına normal mi bu haftalar da sizde de oldu mu ?😔😔😔
Elifffcik67 Ilaydakurt03 ay bi de mide ağrısı mı başlayacak zaten 8+2yim deli gibi bulantı kusma iğrenme var burnumun ucunu görmüorum işler hergün daha da çirkinleşio daha da çirkinleşcen sanırım 🤦🏻♀️
Esra7261 Ilaydakurt03 valla değişiyor kişiden kişiye. 12. Haftada geçen de var hamilelik boyumca devam eden de
Ilaydakurt03 Elifffcik67 8. Hafta da falan bende olmadı onlar ama şuan mutfağa zor giriyorum hemen miğde bulantısı yaşıyorum ya tiksinme var herşeyden bir de miğde ağrısı😔😔
Esra7261 Ilaydakurt03 dayanabildiğim kadar dayandım. Sonra baktım olmuyor kendi doktoruma söyledim. Rennie duo sol. Veya başka bi ilaç daha söylemişti ikisinden birini kullanabilirsin dedi.