Yusufayazin__annesi Kızlar bugün adetimin 9 günü dünden beri yapmaya başladım kaşık ağrılarım oluyor özellikle sol da kramp hissediyorum üstteki akşam alttaki yeni yapıldı akşamki bu kadar net değil di kaldıkça böyle oldu bu ay femara vs kullanmadim
zey-nep11 Yusufayazin__annesi kuzum bu testleri gnelde öğle saatlerinde yapmalısın mesela ben 11’de su içmeyi kesiyordum saat tam birde tes yapmaya başlıyorum yani testi yapıyordum âdetinden üç gün sonra mesela çift çizgi çıktı ama her gün aynı saatte yapmak zorundasın mesela bugün akşam yaptık yarın gunduz yapamayız asla doğru bilgi vermez
zey-nep11 Yusufayazin__annesi şu an hala yumurtlama görünmüyor ama kasık ağrıların varsa sen bence ilişki yaşa bazen testere güven olmuyor
momofmychildren Yusufayazin__annesi merhaba testleri her gün aynı saatte yapmaya özen gösterin yapmadan 2 saat önce sıvı alımını bırakın akşam 8den sonra da yapmayın muhtemelen yakın o yüzden ağrılarınız oluyor akıntınız da başlarsa yumurtlama zamanınız gelmiştir demek 🌸
Yusufayazin__annesi momofmychildren merhaba bende öyle yapicam saate dikkat edicem akıntım olmaya başladı yavaştan canım bana gönderdiğin ovulasyon testleri bu insalalh hayırlı haber alirim 🫶