Lavinya_21 Yildiz27 saglıkla alırsın kucağına insalah. Bizim 22 ,4 haftalık oldu. Hala belli değil 😂 1 kere kıza benziyor dedı doktor daha gostermedo
Yildiz27 Lavinya_21 saolun ınsallah sızde saglkkla kucagınıza alırsınız bızede 12. Haftada erkege benzıykr demıstı bende baya kendımı alıstırmıs isim bıle arasıtırıyordum bugun kesınlestı😀
Lavinya_21 Yildiz27 haha ben oldu 2 defadır randevu alıyorum eşimin işi sorunu yuzunfen gidemıyorum aslında bizim bebenın de suçu deıl.😂😂
Esrac96 annelik_4 o zaman erkek 😂 bana da yüzde 70 erkek yüzde 30 kız demişti doktorum o haftadayken. Sonuç erkek 😂
Yildiz27 annelik_4 hadı bakalım saglıkla😀ama doktor cok ıyı elı ayagı duzgun dıyınce o anda hıc erkek kız dusunmuyorsun sukredıyorsun