Merhaba kızlar hayatımda ilk kez alerji oldum o da gebeliğime denk geldi maalesef, 3.5 aylık hamileyim ve dr bana bazı kremler ve bi de Bilaxten diye alerji hapı verdi gebeler kullanabilir dedi ama ben yine de kullanamadım korkudan bu ilacı kullanan var mı acaba gebeyken?