ASL93 Hazirann 40+3 te normal doğum yaptım hic korkmayın. Doktor suyun azalmıs deyip sezaryen tarihi verdigi gün nisanım geldi, önemli olan bebeğin sağlığı..
sevaldqn1 Hazirann 40+2de doğurdum genelde 41e kadar bekletiyorlar normal istiyorsanız suni ile destekleyip olabiliyor yoksa sezeryan