emirasafMom 5 yıl geçerli oluyor diye duymuştum 2 yaşında kızımdayken vuruldum şuanda 17 haftalık hamileyim vurulmasam ne olur aranızda hiç aşı olmayan varmı?
Leylayz emirasafMom benim kızımda 21 aylık o zaman yapmıştım şimdi 6 aylık gebeyim. Doktorum yaptırmaya bilirsin dedi. Hani inşaatta felan o tarz işlerde çalışmıyorsan yapmayabilirsin dedi
Eva97 Ben 3. Yıl önce olmuştum doktorum tek dozda olsa yine yapalım dedi yaptırdım hatırlatma dozu öneriyorlar
Hilalrkn Ben ilk gebeliğimde olmamıştım açıkçası sonradanda olmadim. Şimdi 2. hamileligimi yaşıyorum ama hala olmadım 😁
Eva97 Eğer sezeryan düşünüyorsanız yaptırın derim ama normal doğum düşünüyorsanız yaptırmayadabilirsiniz