Kivircikkuala Kızlar merhaba , Akıntılardan şüphe duyup test yaptım sizce de pik mi ? Bence pik 😅 bugün 15.günüm 13.günü değerlendirmiştik bugün akşamı da değerlendiririm gerisi Allah’a kalmış olmazsa zaten ocakta tüp bebek tedavisine başlayacağız
yuksell07 Kivircikkuala adet günlerimizi naradidna bir gunmu var cnm benimde 6 Aralık bugün 15. Günüm 9-12-14 günleri değerlendirdim dün çok kasık ağrım vardı inşallah döllenme olur ocakta aşılama olacağım bende 🤲
Kivircikkuala Ayseker dün değerlendiremedik ya çok yorgundu bide ocakta tüp bebek yaptırcaz o yüzden üzerine düşmedik sanırım 😅 13.günü değerlendirdim zaten bugünü de yarını da değerlendiririz artık gerisi takdiri ilahi
tatlibebegim_ Kivircikkuala evet canım baya baya pik olmuş silikleşene kadar ilişkiye gir bence 3 gün çok önemli diyorlar ya
Deletedmom_85 Kivircikkuala evet kuzucuum pik olmuş hadi hayırlısıyla bu ay olsun inşallah tedaviyle gerek kalmadan🥹
Smys tatlibebegim_ benim dün testim pikti bugün catlamıs dün ve ondan önceki gün değerlendirdik catlama günü değerlendiremicez esim mesaide umarım tutar 🙏🏻
Kivircikkuala Bebekanne inşallah kuzum benim tek tüpüm açık pek umudum yok doğal yolla olacağına önümüzdeki ay tüp bebek yapacağız o yüzden bu hafta da temizlik haftası benim için yarın başlıyorum mutfak dolapları sonra yatak odası dolabı içleri dışları falan
Kivircikkuala Deletedmom_85 İnşallah Mutiim ama umut bağlayamıyorum sorun tüplerde olunca … Bende dedim yarın sabah erken kalkayım mutfak dolaplarının içini dışını güzelce temizliyim perşembe de yatak odasını yaparım . Tüp bebek öncesi hazırlık olsun demi sonra zor olur
Deletedmom_85 Kivircikkuala bende öyle yapmıştım tedaviye başlamadan önce ,koltuk camlar dolaplsr sil şupur yıka falan çok şükür hamile de kaldım seninde öyle olur inşallah 🥹❤️
Kivircikkuala Deletedmom_85 evet tek bi kafam da soru işareti şimdi ya bu ay olurda kalırsam diye düşünmek 🥹 o kadar akıntım oldu ki şüphe edip öyle lh testi yaptım daha kurumadan çift çizgi kıpkırmızı belirdi zaten oha dedim yani . Biraz önce de beyazımsı akıntım oldu sanırım çatladı
yuksell07 Kivircikkuala ben tipfakultesine gidiyorum yine oraya gidecek murat ozekinciyr yaptırıyorum