Ucankus Kızlar adetime 1 hafta var sabahtan beri adet ağrısı gibi ağrım ve akıntım var biliyorum erken ama elimde test olduğu için yaptım
Husna_34 Ucankus üzmek istemem ama ben göremedim🥺 belki daha erkendir 1 hafta sonra tekrar deneyin inşallah o zaman 2. Çizgiyi görürsünüz😇