emirasafMom Çok saçma değilmi ya telefon açıp sesliyorlar bi kaç soru sorup gönderiyorlar daha telefonda sor yani yanlarına çağırıp sormak bana çok saçma geliyor imza falan alsalar anlayacağım oda yok bidaha çağırırlarsa gitmeyi düşünmüyorum açıkcası benim gibi bu durumdan rahatsız olan varmı 😅🙈
Wera emirasafMom beni aradıklarında ne gerekiyorsa burdan sorun tahlilim yapılması gerekiyor dedim ben saten yeni yaptırdım atıyorum vatsaptan girin sisteme dedim gitmeme şimdiye kadar hiç gerek kalmadı
MorKelebek54 emirasafMom simdiye kadar iki kere gittim ikisindede tahlil yapildi mecbur gittim. Yarin da tetanoz asisi icin gidicem insallah ama hic arayip gelin demediler araniyo muydu bilmiykdum valla bana bi kahit verdiler gitmem gereken tarihleri uazdilar o tarihlerde gidiyorum o kadar aranmasim valla hic bu srada tetanoz asisi icin saat fark eder mi sabah gitsem ya da ogleden sonra felan gitsem saat fark etmez sanirim dimi bide sonrasinda ne gibi etkileri var acaba en son ne zaman vurukdum hatirlamiykrum o yuzden siruykrum simdi bu sefer ki daha farkli gebelik de car yani sira o yuzden
Mommybabyy emirasafMom sadece tetanoz için gittim tahlil bile yapmıyorlar yaptırın sonuçları atarsınz dediler ilgi alaka sıfır
Sevil17 Neden saçma olsun ki. Doğumdan sonra artık herşeyinizi sağlık ocağı ve size atanan ebe yapacak. Bebeğin aşılarını, kontrollerini ve sizin kontrollerinizi.yani arayı iyi tutmak da fayda var. Ben doğum doktoruma soramadığım herşeyi ebeme sorup destek alıyorum. Sağolsun her zaman ilgileniyor. Emzirme eğitimimi bile sağlık ocağında aldım ilk gebeliğim çünki
NurCan58 Demek ki Sizin saglık ocağı ilgilenmiyor, beni aradıkları zaman kan tahlili, idrar tahlili, tansiyon, kilo, kalp atımı bunlar kontrol ediliyor, herhangi bir sikayerim var mı varsa önerilerde bulunuyor.