mervederin Merhabalar, hastane çantanıza sütyen ve ya atlet hangi tarz koydunuz nasıl bir şey konulmalı , emzirme sütyeni harici rahat farklı bi sütyen konulur mu
Krtcm mervederin ince penye yapılı bişey daha iyi oluyo bence çünkü çıkar sok o sütyenden hal geçiyo ben çok kaliteli bişey aldım doğumdan sonra 2 haftaya mahfoldu evde penye yarım sudyen balensiz tarzı yani yumusak bişey bence daha rahat
_tuuggcce_ mervederin ben sadece emzirme sütyeni aldım ve külot almıştım ama depend kullandığım için külotları da kullanamadım.
Wera mervederin atlet koyma emzirme sütyeni yeterli saten sütün akıyor hep üst değiştirmek zorunda kalacaksın boşyere atlet giymeye gerek yok alt olarak depentmi ne bi kilot varmış tek kullanımlık açıkcası ben kanamam bitane kadar onu kullancam yırt at çöpe her tıvalette çok kullanışlı bide iç çamaşırına kan geçtimi sızdımı yada doldumu gibi endişen kalmaz