esmerrmm burcukose45 kan degeriniz kactiki kan taktilar , benim dogumdan sonra 7 ye dusmustu ona bile takmadilar
1s1e1d1a_ Kubragnssvr63 feramat diye bı hap vermisti doktor kullanıyorum kullanıyorum artış yok Malesef kendimi bildiğim bileli hamilelikten öncede hamileliğimdede kansızlığım vardı halada var
1s1e1d1a_ Kubragnssvr63 bı tanıdığım da bu şekildeydi doğumdan sonra kan verdiler kadına bı sorun olmadı çok şükür insAllah bizlerde bir sorunla karşılaşmayıž
serensuat esmerrmm Benimkide 10muş canım, bugün taktırdık serumu fayda eder inş😊🙏 halsizlik vardı biraz
Tubisss3 serensuat bana da damar yolundan iki kere bu seromdan verildi bakalım duzelmediyse tekrar verilicek galiba devlet hastanesi ücret talep etmiyor
Cerenbelis1 Kubragnssvr63 bana doktorum öyle demişti canım kansızlığın şuan yok ama demir depoların boşalmış kansızlık olur dedi
serensuat Kubragnssvr63 10 çıkmış esmerrmm özele gidiyorum, doktor önerdi, hapı kullanamıyorum yan etki yapıyor bana
Cosmos- Kubragnssvr63 bende ikiz gebeyim ileri derece kansızlığım mevcut vitamin takviyesi alıyorum sadece düzenli ve sağlıklı beslen allahın izniyle hiç bir sıkıntı olmaz
Kubragnssvr63 Belginylmz ben günde 2 kez içtiğim halde düşük çıktı serum alıyorum o yüzden şuan malesef
Syavuzs Kubragnssvr63 ben günde üç defa kullanıyorum ve hala çok düşük çıkıyor maalesef düzelmeyen düzelmiyor işte 😩