emirasafMom rbaaaysf kız benim 3 üncü olduğu halde 14 de pıt pıt hissettim şuan bi defa hissetsem bile rahat ediyorum 😅🙈🧿
AnneBi rbaaaysf 9’da hissedemezsiniz çok minnak olduğu için. Ben ilk 17de gaz gibi hissediyodum. Gerçekten bebek gibi hissetmeye de 24’te falan başlamışımdır. Ama acele etme şimdi de o kadar teklmeliyo ki uykundan uyandırıyo 😅😅
emirasafMom rbaaaysf atmış gibi geldi benim bundan önceki melek olan bebeğimi saymazsak 3üncü ve ben yeni ueni kıprıtılarını hissettim 15 haftada kilolu da değilim 48 kiloyum
annelik_4 rbaaaysf 17.haftaya doğru gidiyoruz daha bsy hissetmedim ilk gebelik olduğu için geç hissedersin diyorlar ama 9 haftalık daha çok erken