Buseksr Kızlar merhaba, 35+4 deyim ve bugün uyandığımda sağ elim ve sağ ayağım biraz şişmiş durumda şaşırdım açıkçası ve hafiften de ağrıyorlar bu neden olabilir biliyor musunuz ?
Ebru-29 Buseksr bu haftalarda ödem normal. Su tüketimine tuzu azaltmaya ve çok ayakta kalmamaya dikkat edin. Dengesiz ödemlenmeler de olabilir üstüne falan yatmistirsiniz