Minezra Kızlar 4+5 im nir haftadır boğaz ağrısıyla uğrasıyorum evde denediklerim çare olmadı boğaz ağrısı arttı ve öksürükde . Anbiyotik kullanmaktan korkuyorum daha çok minik etki edermi bebeğe biliyorym içmesemde tehlikeli 😢
ozgekader Minezra bende ağır gripler geçirdim haftalarca kendime gelemedim ama mecbur sabrettim hiç ilaç tüketmedim antibiyotik çok sakıncalı bir ilaç benim tavsiyem kullanmamanız 🌸
Eceliza3434 Minezra kültür testi verdiğinizde laboratuvar gebeye özel antibiyotik çalışıyor ben şuan kullanıyorum çok etkili oldu boşuna can çekişme
Minezra Tugce0133 kbb ye gittim hamile olduğumu söyledim bunu kullanabiliyor hamileler dedi kadın doğum doktorları öneriyor dedi agumentin verdi
Esragokisa Minezra doktor Minezra Minezra doktor verdiyse kullanabilirsiniz.bende kullanmış idim.cunki enfeksiyon bebeğe daha zararlı o nedenle agumebtin veriyorlar.rahat olabilirsin
Minezra ozgekader inanın grip olsam bende kullanmazsım önceki gebelikte covid geçirdim içmedim ama enfeksyon ateşede sebep oluyorsa bebeğide etkişer diyorlar bende çok kararsız kaldım 😢
Ummi_22 Bana da aynısını verdiler idrar yolu enfeksiyonu için daha almadım. Kullanmak istemiyorum doğuma az kaldı zor doğum olur diyorlar öneriniz var mı enfeksiyon için
Parsmommy Minezra 28 haftalık hamileyim iki defa enfeksiyon yaşadım birinde İnfex verdi doktorum vajinal fitil ve toz şase. Zaten mg düşük veriyorlar. İkinci seferde başka bir antibiyotik verdi 100 mg lik günde bir tane içiyorum. Enfeksiyon daha zararlı mecburen kullanıyoruz
ozgekader Minezra ozaman şey kendi takipli olduğunuz doktorunuza gidin yada telefon üzerinden iletişim kurabiliyosanız danışın çünkü antibiyotik sakıncalı bebişiniz için ama sorun tabi siz