Artık kendimi işe sürüye sürüye gidiyorum. O kadar cok yorulmaya basladim ki şansıma birde benden önce hamile kız bu haftalarında cok rahattı. Fakat bende tam tersi oldu personel kalmadı ve resmen 1.5 haftadı masa başından kalkmadan is yapıyorum. Inanır misınız aşırı aşırı karın ağırlığı hissetmeye başladım. Erken de cıkamıyorum izne maddi olanaklardan ötürü. Kendimi motive kaynagı da bulamıyorum. Yakında isyerinde doğurur bu kız diye dalga da geciyorlar 😅 gerçekten en büyük korkumda bu. Devletin bu konuda yeni düzenlemeler yapmasi lazım cidden. Hani ben diyordum 33. Haftada ne olacak ya 37m haftaya kadar sabrederim diye ama bebek ciddi manada ağırlık ve ağrı yapıyormus :(